Sunday, June 19, 2011

الخليفة الميمون

22 comments:

Ramy said...

مش عارف

بس أكيد وصاه

فكرك هيغطى على أستاذه

Mona said...

كيف لك أن تعيب فى شيخ المجاهدين كما أطلقوا عليه خسئت يارجل؟؟؟؟؟
ربنا يرحمنا بجد ربنا يرحمنا وهو أصلا الظواهرى ده لسة فيه نفس - بس تعرف مش محتاجينه فى حاجة عندنا فى مصر الملايين من عينته للأسف
ده أنا أمبارح سمعت سؤال فى قناة من القنوات كان حيجيلى شلل والسؤال بيقول لك هو الحج السنة ديه حلال ولا حرام اصل وزير السياحة مسيحى؟؟؟؟؟
التخلف صحيح له ناسه ويارب نفوق منه وبسرعة بدل مانغرق كلنا
تحياتى

Amr Omar said...

جامدة ... بس ياريت اللي في بالي يفهموا

ساسو said...

تيكو
ازيك اخباك ايه

جامده طحن بجد
تسلم

Ibrahim Ben Gamal said...

ولو اني مش شايفها مضحكة
بس اهي تمشي

Ms Venus said...

اهو مصر يبقى ليها السبق فى حاجة

givara said...

لا يا تراكيب
اسمحلى المرادى اخالفك
انا شايف ان الكاريكتير ده مش فى محله
حقك عليا انى المرادى خالفتك بس انا اتعودت على الصراحه
وبصراح برده انا زعلت ومكنتش هرد بس الامانه هيا اللى خلتنى ارد عليك

Haytham Alsayes said...

لا يابرنس
اسمحلي اختلف معاك

برغم اختلافنا مع التيار السلفي ومش كله طبعا
بس موصلتش انهم يكونوا من حاملي السلاح ونظريات العنف
لا احنا ممكن نختلف فكريا وفي الاخر نحترم بعض
كل واحد ليه فكر وكل واحد بيفكر يخدم البلد ازاى
هما عاوزين يخدموا البلد براحتهم وبفكرهم عادى هما احرار واحنا عندنا في الشعب ناس بتفكر وهتختار اللي يناسبها صح ولا ايه ؟؟

بس كدة

تحياتي :)

طيوري said...

الفكرة من الناحية الفنية جامدة جدا والإفيه عالي جدا
اما المبدألاتعليق
بن لادن عند ربنا والظواهري انا اصغر من اني احكم عليه لازمان ايام العنف المسلح ولا بعدتغييره لمنهجه
انسان ممكن يكون احسن مني عند ربنا

mrmr said...

تفتكر انه ح يعمل بالوصيه

Tarkieb said...

Ramy s

مش ح يلحق يغطي عليه عشان دول تنظيف اونطة وخلاص اتكشف

Tarkieb said...

Mona
انا باستغرب ازاي كان دكتور بجد ربنا يكون معاه الظاهر عيشة الكهوف اثرت على دماغه هههههههه...من عينات الناس دول كتير ..الجهل نعمة بجد

Tarkieb said...

Amr

لو فهمو ح يزعلو هههههه

Tarkieb said...

ساسو
ازيك ياساسو عاش من شافك...ربنا يخليكي ياشاعرة

Tarkieb said...

I.G.B said..

هي مش مضحكة دي بجد محزنة وميرسي ع الكومنت

Tarkieb said...

Ms Venus s
اه على رايك وبكره ياخد جايزة هوبل للارهاب

Tarkieb said...

givara said...

طب زعلت ليه؟ هو انت بتحب القاعدة للدرجة دي؟ طب بتحبها ليه عملو ايه بس خلاك تحبهم وانا ماخدتش بالي؟...على العمو انا راي انهم اسم على مسمي وده اللي قصدته من الكاريكاتير...وميرسي على تعليقك رغم زعلك وحقك عليا مش ح نخسر بعض عشان قاعدة...

Tarkieb said...

Haytham Alsayes

انا قصدي القاعدة وايمن الظواهري مش زي ما انت فكرت...وكلامي تريقة عليهم مش لمصلحتهم

Tarkieb said...

قرفة
حمدالله ع السلامة هو صحيح عند ربنا بس سايب بلوه وراه ومتهيالي ان واحد زيه بيختلف عن واحد سايب علم او اختراع وراه...مش كدة ولا ايه؟

Tarkieb said...

mrmr

مش ح يلحق

Anonymous said...

:)

حلوه :)

Tarkieb said...

فتاه من الصعيد
زيارتك أحلى