Wednesday, December 3, 2008

اللي ما يعرفش يقول عدس - الحلقة الثانية






ياريت تفكر معايا ايه ممكن يحصل بعد كدة في الحلقات -ايوة الحلقات الجاية ياعمنا؟
امال ايه ربنا يخلى لينا لولو واخته
وماتنسانا وحياة أم لولو بالكومنتات وعلى رأي المثل كتر الكومنتات يحلى البلوجات


لينك نفسك بدل البهدلة في اليوتيوب

13 comments:

alexmon said...

ياخبر ابيض بعد كل ده مستنيين لولو وسوسو مانلحقش نعد معاهم ويتكل لولو لا حول ولا قوة الا بالله والله صعب عليا وهو بيقدم رجل وياخر مية كان حاسس ان الدكتور رؤة ايده طارشة
جميلة القصة والمؤثرات تحفة بجد بس ما تغيبش علينا عاوزين نعرف مهمة لولو وكمان نعرف سوسو هاتعمل ايه مع الناس الوحشة دي من غير اخ حمش يدافع عنها شكرا تركيب

Tarkieb said...

ربنا يخليكي ما تزعليش على لولو البركة في سوسو بقي وابقى سقى عليها كل شوية لاحسن امة لا اله الا الله ماشية وراها والعزوة بتاعتها ماتت

Anonymous said...

تحفه بجد يا تيكو بس اعتقد اننا ممكن نشوف لولو تانى برضه بس مش عارفه المهمه ايه بتاعة فوق

زهراء

Tarkieb said...

ربنا يخليكي يا زهرا ويديكي العمر وتشوفي لولو تاني ع الارض ...هههههه

سندريلا said...

موت لولو علشان شكله شكل سيد قشطة
ياراجل حارام عليك
وحكاية محلات السوبية دي اللي بتبقي زحمة علشان سوسو غيظاني
هي هيفا ولا ايه يا تيكو

بجد جامدة جامدة جامدة يا تيكو
في انتظار الجزء التالت
أحسنت يا أبو التكاتيك

Tarkieb said...

معلش يا ساندي مش ذنبي ..انا والله بأحكي اللي حصل ولولو واخته وخلاص وما على الرسول الا البلاغ .. ان شاء الله نتقابل في الحلقة الجاية بس ماتسبيش سوسو بقى من غير ما تشقي عليها كل حبة اصلها بقيت وحيدة ياحرام وبالمرة خديلك شوب سوبيا..

Anonymous said...

جامده قوى قوى يا تيكو
عايزه اعرف هيحصل ايه للولو
هيعمل ايه وايه المهمه
وسوسو هتعمل ايه من غيره عايزين نعرف اوعى تتأخر علينا فى الجزء الثالث

بس بصراحه فنان
من عيله فنيه
والله جامد
رضوى

Tarkieb said...

نورت يا دودي وربنا يخلي عيلتنا الفنانة لينا ههههههههههههه

abendstern said...

قوية....اوى ...مات لولو ...بس كانوا عايزين لولو فوق له بقى..ده اكيد عزرائيل..يتردد قبل مياخد روحوا .. علشان ده تقيل..بس اه اللى هيحصل فوق بقى ..منتظرين ا لتكملة ياتيكو


abendstern .

Tarkieb said...

تشكر يا أحمد باشا استنى بقى الحلقات الجاية

Anonymous said...

يا خسارة ان لولو مات بس دى نتيجة اللى بيعمل عمليلت الشفط------- نيهال

Tarkieb said...

نورتي يا نهال بس هو بروقة او من غير روقة كان مرتب له انه يطلع فوق في مهمه والاسطى روقة الغلبان ادبس فيه وخلاص وعلى رأيه ده شغال في الحاجات دي من صغير. نورتي يا ستي

memaya said...

بجد مؤثره اووى صعب عليا لولو والله ليه كده ياتمتم تبقى اخرتها والله انا زعلانه منك ده حتى لولو لذيذ وطيب خالص وكان نفسه يبقى حلو وكميله ليه كده
هى ده اخره الى بيهتم بنفسه زياده ولا الى بيهتم براى الناس زياده
ياترى يالولو ايه مهمتك.....منتظرييين